SĂ NU SPUI…!

Să nu spui de primul meu sărut,
De prima noapte de iubire,
Când în braţe te-am ţinut,
Şi lacrimi curgeau de fericire!

S-a luminat cerul, noaptea a trecut.
Tu ai rămas în gândurile mele.
Cum voi putea vreodată  să te  uit?
Când eşti iubirea vieţii mele!

Să nu spui că cerul e senin.
Dragostea curge în ploaie de iubire!
Mă îmbată chipul tău, mai tare ca un vin,
O mare albastră fără de sfârşire.

Să nu spui când dorul mă ajunge.
Ce zboară pe aripi de vânt.
În valea unde lin izvorul curge.
Tu m-aştepţi, cu buzele arzând!

Ce frumos m-ai scos  tu din durere,
Când dragostea ta în suflet a ajuns.
De atunci, uscate sunt lacrimile mele
Şi tu îmi eşti singurul meu vis.

Mereu împreună ,prin spaţiu şi timp.
Vei sta în braţele mele.
Căci dragostea este mândru anotimp
Şi frumuseţea nopţilor cu stele!

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑