O FATĂ NEBUNĂ,NEBUNĂ,NEBUNĂ!

După ce pune la pământ soldaţii din faţa laboratorului,Ervin intră şi o vede pe Alma concentrată pe munca ei şi merge hotărât la ea,după care o prinde de mână,iar ea, surprinsă de prezenţa lui,nu are timp de reacţie,căci el o trage afară pe un coridor,unde nu era nimeni.
-La naiba,Alma! Tu eşti în pericol şi vrei să mă protejezi pe mine? Crezi că orgoliul meu de mascul acceptă aşa ceva? Cum poţi fi aşa de idioată,la inteligenţa ta?Şi o trage către el,îmbrăţişând-o ,după care o sărută forţat,savurându-i buzele lacom,iar ea se zbate,furioasă, câteva clipe, în braţele lui,lovindu-l cu pumnii în spate,după care se lasă pradă simţurilor,ducându-i într-o stare de beatitudine ,când inima lor vorbea ca una,dragostea curgându-le prin vene.
-Mă sufoci,tâmpitule,îi spune la un moment dat, după ce l-a îndepărtat brusc,ruşinată că i-a răspuns cu atâta patimă la sărut.
-Şi..nu-ţi place să mori sufocată de sărutările mele,fato?
-Ervin,ce dracul cauţi aici? Doar nu-mi mai eşti gardă.
-Alma,nu mă supăra..poftim..sună-l şi spune-i că ne vrei doar pe noi..
-Ar însemna că nu ştiu ce vreau..
-Nu ştiu ce vrei tu,dar eu ştiu că vreau să fiu lângă tine,să te protejez, cu viaţa mea dacă trebuie,iar când totul se termină, dacă nu mă mai vrei în viaţa ta,îţi jur că nu te forţez.
-Ce idiot! Cum poţi face asemenea jurăminte?
El începe să râdă în hohote.
-Credeam că după întâmplarea cu Lumida,te-ai schimbat,în sensul că ţi-e frică,dar văd că eşti tot tu..
-Şi…nu-ţi sunt pe plac,doctore? întreabă ea,bosumflată.
-Tocmai asta e,te ador domnişoară om de ştiinţă,când ştiu că eşti tot cea pe care am cunoscut-o.
-Şi,mă rog,cum sunt?
-O fată nebună,nebună nebună,pe care o ador!
Încântată de vorbele lui,îl ciupeşte de nas,apoi îl priveşte serios.
-Ervin,lângă mine eşti în pericol…ai văzut,Lumida a încercat să mă ucidă..
-Ascultă Alma Naega,viaţa mea îţi aparţine doar ţie şi prefer să înfrunt moartea alături de tine decât să trăiesc ca un mort în viaţă, fără tine…va veni şi rândul lui..
-Dar nu sunt iubita ta şi dacă-mi spui Alma Naega,e grav.
-Firesc..m-ai supărat teribil că ai cerut alţi colegi să-ţi asigure protecţie..
-Am făcut-o pentru tine,Ervin..
-Sună-l..spune-i că mă vrei pe mine şi Alegra înapoi.
-N-ai să regreţi?
Şi îl priveşte cu ochii strălucitori,ştiind ce răspuns va primi.
-Să regret? Că sunt zilnic lângă tine? Niciodată,sunt doar fericit!
Fragment din viitorul roman
MĂNA DESTINULUI

2 gânduri despre „O FATĂ NEBUNĂ,NEBUNĂ,NEBUNĂ!

Adăugă-le pe ale tale

  1. Cu siguranță ,în spatele agresivității domnișoarei se ascunde o iubire sinceră și adevărată , Ervin….mi-a trezit curiozitatea și vreau să-l cunosc 🙂…
    Inspirație, zambete și liniște în suflet îți doresc !!!

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑