ORHIDEEA SĂLBATICĂ

Morana o priveşte lung ,dar chipul ei arăta cea mai mare sinceritate din lume,văzându-i sufletul,după care  iese înaintea ei  şi o ia de mână,aşezând-o pe un scaun.
-Rahela,tu ai fost cu ideea?
-Da,mamă,răspunde ea simplu.
-Mi-ai spus de  multe ori mamă,dar nu eşti fiica mea..
La vorbele ei,ochii Ameliei au lăcrimat,iar Morana,văzându-i durerea,îi ia mâinile în mâinile ei,adăugând:
-Iartă-mă Rahela,dar nu sunt obişnuită să-mi mai spună altcineva mamă,după Ema,din moment ce florea mea iubită ,Amelia,a plecat la ceruri.
-Indiferent ce şi cum,vei fi mama mea în veci,o mamă pe care o iubesc..la fel şi pe Sufleţel..nu voi m-aţi adus la viaţă?
-Da şi nu regret nimic,doar am făcut-o din dragoste pentru Ema.Rahela,de ce mie îmi spui cu atâta uşurinţă mamă,din suflet,iar Octaviei,mamei tale,nu-i spui deloc?
Amelia se fâstâci o clipă,neştiind ce să răspundă,dar o salvează Ema.
-Pentru că a rugat-o Amelia, atunci când a întors-o printre noi,mamă.
Amelia îi mulţumeşte din priviri,iar Morana,cu ochii umezi încă, le îmbrăţişează pe amândouă,iar Octavia,care venea spre cameră ,s-a oprit,auzind discuţia lor, dar numai ultimele cuvinte,după care ochii ei au lăcrimat..Îşi şterge pe furiş lacrimile şi le priveşte cu ură,când aude vocea lui Mark:
-Te-ai convins? N-ai însemnat niciodată nimic pentru ea..
-Greşeşti,Rahela m-a iubit întotdeauna,chiar dacă acum..
O privi ironic.
-Visezi…nu dă doi bani pe tine..
-Nu-i asta..
-Atunci,ce crezi că e?
-Accidentul,prin care şi-a pierdut memoria…medicul mi-a spus despre schimbarea de personalitate a unei persoane în urma unui cumplit accident,iar profunda comă a făcut-o să se schimbe total!
-Octavia,revino-ţi!Aceasta e Rahela şi nu dă doi bani pe tine..
-Nu voi renunţa niciodată la ea!Sunt mama ei şi o iubesc!
-Nenorocitul ăla,cum dracul de a avut încredere în tine?
Octavia,foarte furioasă,îl plesneşte peste faţă,iar el rămâne perplex.
După care,revenindu-şi,ridică mâna să o lovească,dar aude vocea Rahelei:
-Dacă îndrăzneşti să mai ridici mâna la ea, te las fără mână, nenorocitule.
Cei doi tresar,privind-o diferit.
-Rahela,fata mea!
-Rahela,nemernico,aşa vorbeşti cu tatăl tău?
Amelia îl priveşte dispreţuitor,după care o ia de braţ pe Octavia.
-Vino cu noi,Octavia…Sufleţel e pusă pe şotii şi te va face să râzi!
După plecarea lor,Mark sună la numărul primit.
-Mă bag,însă vreau ca  familia Ameliei Florenus s-o urmeze în iad!
mom-3923082_960_720Nu,prima dată falimentul,apoi le trimitem lângă Amelia!..Modelul e mort şi nimeni nu ne mai poate opri!

Din viitorul roman
AMELIA,ORHIDEEA SĂLBATICĂ

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑