BUCĂŢI DIN SUFLETUL MEU

1.DACĂ OCHII TĂI VREODATĂ VOR PLÂNGE
Am refăcut volumul 1 de poezii,modificat în proporţii de 95 la %.Cartea are acum 260 de pagini şi costă 25 de lei.
2.DOR DE MAMĂ..Datorită scrisului mic,prima dată,am refăcut şi volumul 2 de poezii,cu scris mare,citeţ şi firesc i-am făcut altă copertă.Cartea are 238 de pagini şi costă 23 lei.
La două cărţi cumpărate,din toate cărţile publicate de mine,transportul îl plătesc eu.
PS.Săptămâna viitoare îmi va apărea superbul roman SARA-ÎNGER FĂRĂ LUMINĂ

DACĂ OCHII TĂI VOR PLÂNGE

Dacă vreodată ochii tăi vor plânge.
Cu ploaia vreau să te sărut.
Din lacrimi se nasc amintiri şi vise
Şi stropii iubirii azi nu s-au pierdut!

Din galaxii venite din altă emisferă,
Eu renasc în fiecare zi.
Ochii tăi, iubire efemeră,
Cu dragostea mă vor înveli!

Prin amintiri, o frumuseţe pură,
Sădeşte în suflet un alb imaculat.
O floare în stepă, argintia lună,
Eu şi tu, pe drumul ce-am visat!

Din nopţile de iubire plină,
Un trandafir petala şi-a deschis!
Atingând a cerului lumină,
Şi oprindu-ţi lacrima din plâns!

DOR DE MAMĂ

Pe o prispă de la ţară,
O bătrână tristă sta.
Şi aşa ca într-o doară,
Din ochi lacrimi îi curgea.

Am crescut copii cu drag,
Şi nu-i nimeni lângă mine!
Mereu îi aştept în prag,
Dar nici unul nu mai vine.

În lumea largă s-au dus,
Ca să le fie mai bine.
Eu am ajuns la apus,
Plânge inima în mine.

Poarta de la uliţă,
Stă mereu tot încuiată.
Nimeni nu îmi trece pragul,
Parcă n-am fost mamă odată!

Am în suflet numai dor,
Din ochi lacrimi mereu curg.
Şi mă rog ca să nu mor,
Până ei la mine ajung!

Anii mi s-au dus ca vântul,
Păru-n cap mi s-a albit.
Doar la ei îmi este gândul,
Cu dragoste i-am crescut.

Îi aştept cu dor acasă.
Poarta s-o deschidă larg.
Să îi pun pe toţi la masă,
Şi să îi privesc cu drag!18471810_818909578258729_759183608_o

