OZANA

Ozana priveşte cerul,după care se lasă în genunchi.
-Tată, din cer,rogu-te,opreşte măcelul de pe pământ, ca oamenii să trăiască din nou în pace,iar dacă tu nu ai timp să vii,să ne ajuţi,trimite un înger,care să ajute puţinii oameni care au mai rămas,iar pământul să revină la viaţă. Arată celor „Fără Dumnezeu” ,că noi , pământenii, cei numiţi zdrenţuroşii,vom învinge,cu ajutorul Tău.
Adonia o privea uimită, auzind vorbele ei şi începe să plângă,îmbrăţişând-o!
-Ozana,prinţesa mea, asta faci ,când vii aici?Vorbeşti cu tatăl ceresc?
-Da,mamă,mă rog pentru toţi,iar tatăl meu din cer mă ascultă,pentru că îl simt alături de mine,când mă pregătesc de luptă,auzind mereu aceiaşi voce:pregăteşte-te,Ozana, timpul tău se apropie,iar tu vei salva lumea,vei salva pământul!
-Ozana! Şi Adonia se lasă în genunchi în faţa ei!
-Mamă,acum spune-mi, cine sunt?….De ce stai în genunchi,în faţa mea?
-Eşti Ozana, prinţesa dintre stele, cea din profeţie,care va salva pământul,iar eu nu sunt…dar se întrerupe, văzând că muntele se prăbuşeşte, în urma exploziilor care înconjurau valea, în lumini albăstrui,răsturnând pământul.
-Mamă,ne-au descoperit ascunzătoare!Să mergem, să-i ajutăm!
-Repede,Ozana…..
Se întorc pe unde au venit,iar când au avut vizibilitate,ceea ce au văzut, le-au distrus sufletul: aşezarea era aruncată în aer,iar o mulţime de morţimaxresdefaultse vedeau peste tot:bărbaţi femei,copii ,bătrâni,iar cei care au rămas în viaţă,erau luaţi prizonieri ,inclusiv Enlai şi deja puşi în lanţuri.
-Mamă,să-i salvăm,strigă Ozana,fugind spre ei.
-Opreşte-te, în acest moment nu putem face nimic,iar ei nu trebuie să ştie niciodată că tu eşti Ozana!
…………………………………………………………………………………………………
Fragment din romanul la care lucrez
OZANA-IUBIRE DINTRE STELE

