În jur e linişte şi vocea ta se aude.
Când prea multe greşeli ne-au îndepărtat.
Îţi simt atingerea şi sufletul îmi râde.
Că valurile vieţii ne-au apropiat.

Când lupta cu viaţa rău mă oboseşte.
Îmi caut refugiul în dragostea ta.
În braţele tale furtuna se opreşte,
Şi florile răsar iar în calea mea.

Când setea de iubire sufletul îmi arde,
Tu eşti cea care amarul îl învingi.
Un parfum de floare,cu miros în noapte,
Când prea sfioasă buzele-mi atingi.

Când ochii îţi strălucesc în noaptea lunii pline.
Şi,pe funii de mătase,îngerii coboară.
Am frământat iubirea,unde o amintire,
Va răsări ,în vasta primăvară.

Şi dacă mă pierd în lumea viselor.
Tu-mi vei găsi calea către raiul alb.
În valuri de iubire îţi simt dulceaţa clipelor,
Chiar dacă şi în neant eu cu tine cad!

DE
Valy Grădinariu Plugar35035_19_1333449736

