cum-sa-i-faci-pe-barbati-sa-se-indragosteasca-de-tine-3-pasi-simpli-pentru-a-cuceri-definitiv-orice-domn_size1Ca o ploaie în deşert ai apărut.
Şi uşor, m-am pierdut, în al tău sărut!
Sufletul îmi zbura pe aripi de dor.
Şi repede m-ai făcut să te ador!

Priveam pierdut în ochii tăi.
Iubirea mea e tot ce vrei!
Mi-ai dat aripi ca să pot zbura.
Şi m-ai învelit cu dragostea ta!

Dacă închid ochii câteva secunde.
Chipul tău în inimă pătrunde!
Prin soare, ploaie sau prin nori,
Zâmbetul tău, îmi dă mii fiori!

Dacă tu nu ai mai zâmbi,
Sufletul mi s-ar ofili.
C-am lăsat în urmă tot ce m-a rănit,
Atunci când de tine, m-am îndrăgostit!

Surâsul tău dezgeaţă pământul amorţit!
Razele palide, în foc mare aprins!
Când te privesc, uit să mai vorbesc,
Şi ochii mei îţi spun, ce mult te iubesc!
DE
VALY GRĂDINARIU PLUGAR 24 IANUARIE,2016

