A CĂZUT ULTIMA PETALĂ
A căzut uşor şi ultima petală.
A florilor udate, cu tristeţea mea.
S-a dus iubirea şi speranţa, de o vară,
Ce frumos înflorea, în inima ta.

Ai compus un cântec numai pentru mine.
Dar pe ringul de dans,am rămas doar eu.
Îmbrăţişez amintiri, cu gândul la tine,
Şi în fiecare clipă, dorul este greu!

Eterna primăvară, zâmbeşte în verde!
Tu , însă, în ruginiu m-ai îmbrăcat.
Chipul tău ,în negură se pierde,
Şi sufletul meu, în negru e îmbrăcat!

Niciodată timpul ,nu se va întoarce!
Şi nu vei înţelege,ceea ce-ai pierdut.
Pentru tine dorul, într-o zi,poate,
Va stinge focul, care l-am avut!

Fiecare bătaie a inimii mele.
Îţi spune,ce mult te iubesc.
În ochii tăi,ocean de lacrimi grele,
Şi printre ele,arzând, mă regăsesc.

A căzut şi ultima petală.
Legănată ,de ploaie şi vânt.
Te aştept să vii ,în prag de seară.
Că îmi eşti iubirea, ce o port în gând!

Lacrimile mi-au îngheţat, sufletul mi-e rece.
Tu eşti lumina ce gheaţa o topeşti.
Pământul se învârte,orice-n viaţă trece,
Numai dragostea mea, rămâne în veci!flori-6

DE
VALY GRĂDINARIU PLUGAR 17 IANUARIE,2016

