Bate luna în fereastră.
Stelele pe cer zâmbesc.
Tu te pierzi la mine-n braţă,
Când îţi spun că te iubesc.

În noapte cântec răsună.
Ce îl cântă un greieraş.
Eu privesc pierdut la lună,
Că-mi zâmbeşte un îngeraş.

Se deschide, aprig, cerul,
Picăturile curgând.
Cu iubire îţi dau inelul,
Iar tu mă săruţi plângând.

Curg lacrimi de fericire,
Un izvor necontenit.
Ai iubit o amintire,
Şi visul s-a împlinit.

O umbrelă e dorinţa.
Ce alungă tot ce-i rău.
Dragostea e biruinţa,
Când o văd în râsul tău!

Dacă ploaia se întoarce.
Într-o zi în viaţa mea.
Cred în tine, nu se poate,
Că eşti mângâierea mea.

Amintiri de mult uitate,
Repetă ce am trăit,
Prin tine, sunt unicate,
Şi din suflet dăruind.

Un inel cu piatră sacră,
În care-i scris numele tău.
Fermecat în el ne azi-ma-imbat-dorindu-mi-orice-floare-sa-ti-o-culeg_b53a952dc955a9 scaldă,
Al tău vis şi visul meu.

Am privit pierdut o floare,
Cu parfum încântător.
Tu mi-ai dat o sărutare,
Speranţa în viitor!

DE
VALY GRĂDINARIU PLUGAR,23 IULIE,2015

