Zâmbind,ţi-am dăruit o floare.
Muguri de iubire,mari, au răsărit.
Era într-o zi de sărbătoare.
Şi flori, de sânziene,în păr ţi-am prins.

Printre, frumoase, flori de sânziene,
S-a născut iubirea noastră.
A răsărit dintre buruiene,
Iar noi am făcut-o să înflorească!

Din florile ,albe, ale copilăriei.
Ce astăzi în suflet port.
Ţi-am făcut frumoasă ie,
Când în viaţă mi-ai dat rost!

Florile de sânziene.
Parfumate, pe câmpii.
Ne trimit în alte ere.
Unde o dată am fost copii!

Tu-mi zâmbeşti,ele surâd.
Sufletul de voi mi-e plin!
Floarea -i viaţă, pe pământ,
Cu iubire, o alin!

Mă aplec,culeg o floare.
Astăzi,iar, în păr ţi-o prind.
Sânziană, ce nu moare.
Răsărită-n al meu gând!

Că-i udată cu iubire,
Din inimă încălzită.
Şi prin stropi de fericire,
Niciodată, ofilită!

DE
VALY GRĂDINARIU PLUGAR,24 IUNIE,2015mesaje-de-sanziene

