Adorm în fiecare noapte cu gândul la tine.
Aş vrea ca noaptea să fie infinită.
Dacă nu există un tu şi cu mine,
Viaţa mi se pare, fără rost trăită.

În visele mele tu apari zâmbind.
Simt că eşti numai a mea.
Întind mâna, locul pipăind,
Dar patul e gol şi-mi plânge inima!

Eram convins că totul e real.
Uit că realitatea aduce suferinţă.
Mă cufund,în vise,iar,
Şi acolo îndeplinesc orice dorinţă!

Am învăţat că dacă vrei ceva,
Trebuie să te iei la trântă cu viaţa.
Din univers, de pe pământ, de undeva,
Îmi zâmbeşte, din nou, dimineaţa.

Mă simt prins, un frumos cadou.
În vise, îmi trăiesc speranţa.
Mă îmbracă cerul, nou
Cu inima ta,care-mi este viaţa!

Ochii tăi, în mine zâmbesc.
Pictează,în culori, jocuri de copii.
Îi sărut, în noapte, ce mult îi iubesc,
Iar inima,aşteaptă ca să vii!

DE
VALY GRĂDINARIU PLUGARpictat în zbor

