Nu plânge,azi, iubita mea.
Că nu vreau lacrima ta.
Zâmbeşte,mult, cu fericire,
Că inima-mi bate pentru tine.

Nu plânge, gândind la cei rău.
Eu sunt cu tine,la bine şi la greu.
Dacă tu plângi ,lacrima mă arde.
Şi niciodată,n-am să plec departe.

Nu plânge că ai fost rănită,
De viaţa,ce lacrimi ţi-a dat.
Fiii ,astăzi ,fericită,
Că eşti iubită,de cine ţi-e drag.

Nu plânge, nu te dau uitării.
Eşti paradis, în care mă renasc,
Adieri de vânt şi şoaptele mării,
Şi câmpul fericirii, cu sufletu-l pasc.

Nu plânge, viaţa e frumoasă.
Tu eşti lumina,ce arde în casă.
O floare, în roua dimineţii,
Un zâmbet, din lacrima vieţii.

Nu plânge, tu eşti visul meu.
Ce-mi usuci dorurile grele.
Un cer senin, un Dumnezeu,
Un înger,între stele.

De plângi,lacrima mă arde,
Mă simt pierdut şi inutil.
Deşisaruta-iubirea_8317979f87a5e7-crop lângă tine,să mă simţi departe.
Ar fi pentru mine, un ocean de chin!

DE
VALY GRĂDINARIU PLUGAR,12 IUNIE ,2015

