Am avut un vis în faţă,
Să-mi fac ordine în viaţă.
Să cred în tot ce doresc,
Şi să ştiu pe cin’ iubesc.

În suflet mi-a întrat visul,
Ca să mă ocup cu scrisul.
Să scriu pentru omul bun,
Că am multe să vă spun.

Am sperat în astă lume,
Ce visez, va fi pe bune.
Când zâmbiţi la ce am scris,
Eu sunt omul fericit.

Nu-i boţăţie pe lume,
Ca oameni buni lângă tine.
Şi chiar dacă nu-i cunoşti,
Ei te cunosc, pe de-a rost.

Pentru voi cu drag am scris.
Voi m-aţi făcut fericit.
Vorbele care mi-aţi spus.
La inimă au ajuns.

Este scris pe cer, întins.
Că visul s-a împlinit.
Şi din suflet, sincer spun.
Fără voi, nu era fum!

Vorbele care le-aţi spus.
În inimă au ajuns.
Dimineţi de rouă, pline,
Stelele, în nopţi senine!

Spun din suflet mulţumesc.
Spun din suflet, mult RESPECT!
Oameni dragi, de peste tot,
Să aveţi parte de frumos

Sănătate, fericire,
Împlinire şi iubire.
Adierea zorilor,
Şi seninul mărilor!

Răul să vă ocolească,
Cine vreţi,azi-iti-ofer-un-trandafir_b61f078008bacasă vă iubească.
Într-o lume schimbătoare,
Să aveţi parfum de floare.

Nu spun vorbe fără rost,
Pentru voi în suflet port.
Respectul şi omenia,
Şi mâna, prietenia!

CU RESPECT
VALY GRĂDINARIU PLUGAR,5 IUNIE,2015

