Vă mulţumesc ,din tot sufletul, pentru felicitări, pentru că mă citiţi, mă încurajaţi,că sunteţi alături de mine ,în fiecare zi!
Pun suflet în tot ceea ce scriu…practic sunt bucăţi din sufletul meu, în care ne regăsim foarte mulţi şi sunt foarte onorat că trăirile mele, felul în care văd viaţa, dragostea, iubirea, ura, meschinăria,invidia, egoismul, prietenia, le pot împărţi cu voi(mi-e greu să spun dvs…aş simţi o barieră..între suflete) oameni minunaţi, suflete frumoase.
Întotdeauna am fost de părere că pe acest pământ, mare, suntem mai mulţi oameni buni, decât, răi…cred cu tărie în acest lucru…până la sfârşit!
În viaţa de zi cu zi, am fost etichetat ca un visător…altfel spus…trăiesc în altă lume şi nu văd duritatea zilelor pe care le trăim;sigur, văd tot, simt tot, durerea oamenilor, greutăţile timpurilor pe care le trăim, sărăcia,lipsa omeniei-parcă din ce în ce mai mult, lipsa de respect şi multe alte rele, dar mă detaşez de toate, încercând să întind mâna, celui de lângă mine, atunci când are nevoie mai mare,să văd numai partea frumoasă a vieţii, să-mi încarc sufletul numai cu energie pozitivă, să pot merge mai departe, când mulţi sau multe…mă ţin pe loc, conştient de faptul că oricâtă bunăvoinţă ai avea, niciodată nu-i poţi ajuta sau mulţumi, pe toţi!
Ca orice om am fost rănit de oamenii dragi, dar le-am găsit mereu scuze, spunându-mi ,în sinea mea ,că eu sunt de vină şi mi-am găsit pacea sufletească,liniştea, care mă face să fiu cum sunt,
Am învâţat, de asemenea, că de multe ori…nesimţirea bate.. bunătatea şi că nu tot ce străluceşte, este aur.
Vă urez ,din tot sufletul, să vă găsiţi pacea sufletească, să vă detaşaţi de tot ce v-a durut şi rănit,să priviţi partea frumoasă a vieţii, pentru că numai bunul Dumnezeu ştie cât ţine, la fiecare!
O zi minunată, prieteni dragi!
Cu respect şi consideraţie,Valy Grădinariu Plugarer

