Azi aud glasul iubirii.
Merg pe drumul fericirii.
Iau o palmă de la viaţă.
Dar păşesc ,iarăşi,happy-elder-couple-batrani-fericiti în faţă.

Nu mai plâng că viaţa-i scurtă.
Prea multă durere, mută.
Las în suflet numai soare.
Că viaţa e trecătoare.

Nu-mi pasă ce lumea spune.
Viaţa-i cu rele şi bune.
Într-o lume schimbătoare,
Iubirea-i boboc de floare.

Nu-mi pun straie, bogăţia.
Doar suflet şi omenia.
Dacă ieri am stat şi-am plâns.
Azi, din suflet, vreau să râd.

Nu contează câţi bani am.
Nu contează de duşman.
Sufletul pace să aibă.
În durere să nu zacă.

Viaţa-i drum,alb, şi senin.
Viaţa-i drum, prin mărăcin.
Pun la spate, ce-i necaz,
Şi vreau să trăiesc , de azi.

Clipele din astă vară.
Au parfum de flori de seară.
Câmpul, verde, întinerit,
Spune să fiu fericit.

Printre soare, printre nor.
Totul este trecător.
Tu hotărăşti ce trăieşti.
Şi ce-n viaţă, preţuieşti!

Dulce eşti tu fericire.
Aduci pace şi iubire.
Călător pe drum de seară,
Şi parfum de floare rară!

DE
VALY PLUGAR,3 IUNIE ,2015

