Cred în mâna pe care o strâng.
Cred în oameni care plâng.
Cred în sentimentele frumoase.
Cred în vorbele duioase.

Cred într-un prieten drag.
Cred în cel ce mă ridică,dacă cad,
Cred în bunul Dumnezeu,
Care mă ajută când mi-e greu.

Cred în omenie şi iubire.
Cred mereu în fericire.
Cred în adierea de vânt,
Ce răcoreşte ,sufletul arzând!

Cred în îngeri păzitori.
Care mă veghează iubitori.
Cred în viaţă, cred în tine,
Tu eşti ,zilnic, lângă mine.

Cred în soartă şi destin.
Cred că între flori creşte şi un spin.
Cred într-o frumoasă lume,
Plină de pace şi iubire.

Cred că lacrimile vindecă.
Durerea sufletului purifică.
Cred într-un nou început,
Că alungă răul, ce-a durut.

Cred că sufletul frumos.
Este tot ce-i preţios.
Cred prietene în tine.
Cred că îţi va fi bine.

Cred iubito în dragostea ta.
Cred iubito în inima mea.
Cred în viaţă, cred în flori,
Niciodată , n-am să cred în trădători.

DE
VALY PLUGAR,2 IUNIE 2015iertare-credinta

