Te cunoşteam de mult, dar nu te-am văzut.
Până n-am simţit parfumul tău, în inima mea.
Şi licurici de lumină,în ochii tăi privind.
Adânc, misterioşi,în inima mea.

Dragostea ca o planetă, s-a înălţat.
Stropită, cu multă fericire.
Când o îmbrăţişare tu mi-ai dat,
În care-ai pus,frumoasa ta iubire.

Am lăsat iubirea ca să curgă,
O apă cristalină, de prin munţi.
Când ai apărut, zâmbind, ca o nălucă,
Şi m-ai ameţit, cu sărutări fierbinţi.

Am simţit că ‘moartea’ îmi dă târcoale.
Nectarul de pe buze, un dulce venin.
Strâns, în braţele tale,
Pierdut, în surâsul tău divin!

Un suflet în văpaie arde.
Tu roua ,dimineţii, care-l stingi.
O lacrimă ce ,zilnic, în ochi şade,
Eşti oaza răcoroasă, a nopţilor fierbinţi!

Am învins ura prin iubire.
Când mi-ai dat un scop, ca să trăiesc.
Ca o lumânare, inima-i topită pentru tine,
Că eşti frumosul, vieţii, ce-l iubesc!

DE
VALY PLUGAR,1 IUNIE,2015indragostiti

