NOSTALGII

Savurând o ceaşcă de cafea, sub liniştea unei dimineţi, condimentată, din când în când , cu picături de ploaie, m-au apucat..nostalgiile!
Parcă ieri eram copil, alergând pe imaşul înverzit, de ploile de mai , sau ars de soarele dogoritor al lui iulie,grupuri de băieţi şi fete, în care lumea era doar a noastră;azi,foarte mulţi copii, mai ales de la ţară,nu au copilărie!
Parcă ieri ..m-am îndrăgostit pentru prima dată, iar la prima întâlnire, sub coroana unui salcâm, ţi-am furat primul sărut, timid, roşind -ca focul, iar cele câtevă stele de pe cer, au devenit soare;azi , adolescenţii se sărută pe unde apucă, fără pic de romantis, fără vraja de-al fura, într-un loc..unde se găsesc doar EA şI EL!
Parcă ieri..eram adolescent, când am lăsat viaţa ,plină de amintiri, de la ţară şi am venit în tumultul oraşului, plin de speranţă şi mândrie , în realizare viselor, de viitor;azi ,când la cineva nu-i convine ce spune altul, e făcut ţăran, uitând că “ţărani” suntem toţi, iar ţăranii sunt cei mai minunaţi , înţelepţi şi modeşti oameni din lume!
Parcă ieri eram tânărul , plin de ambiţii, gânduri şi dorinţa de a realiza ceva frumos în viaţă, numai şi numai prin munca mea, prin forţele mele;azi, la mulţi le place viaţa bună dar trăită pe..spatele altcuiva!
Parcă ieri….nostalgii, izvorâte din suflet, purtate de picături de ploie, în sufletul celor care au reprezentat ceva frumos ,în viaţa mea!Ele îmi dau puterea de a merge înainte,când, uneori, mă împedic ,în drum!
Pe drumul ,care se numeşte vise şi speranţă,într-o lume schimbătoare de la zi la zi,ceea ce port în suflet, nu-mi poate lua nimeni niciodată, iar gândurile , mi-au fost mereu ..păsări călătoare!
DE
VALY PLUGAR 17 IUNIE 2014

