Spune povestea că un grup de tineri, într-o excursie prin munţi a descoperit o ..piatră, cu puteri magice,care le citea gândurile, spunându-le că dorinţele lor, se vor îndeplini.
După ce a fost descoperită ,veneau mii şi mii de oameni să vadă dacă e adevărat.Piatra ‘vorbea’ cu ei, spunându-i fiecăruia ceea ce gândeşte.
Veneau oameni  care se gândeau numai la bani, alţii la răzbunare, alţii la fericire, indiferent cum o obţin,puţini, la iubire.
Auzind de puterile pietrii un bătrân, înţelept, vine ca să o vadă.Spre surprinderea ei, n-a putut să-i citească gândurile.Surprinsă, întreabă.
-De ce nu-ţi pot citi gândurile?
-Pentru că sunt …sufletul lui Dumnezeu şi cu EL vorbesc, zilnic, spunându-i dorinţele şi gândurile mele,iar lumina , care o revarsă asupra mea, îmi arată ce mult mă ascultă.
-Şi eu cu ce greşesc, dacă le citesc gândurile,şi le spun că se vor transforma în realitate?
-Greşeşti pentru că îi îndrepţi pe calea greşită,pe  o   cale pe care se obţine..orice,fără a te uita la câtă suferinţă şi durere le provoci, celorlalţi.Ar trebui să le spui că viata nu e usoara, cand planuiesti sa obtii ceva care să  merite,care să dureze; când realizezi ceva, fără efort, lacrimi, suferinţă, nu te vei bucura niciodată, la fel şi va trece,aşa cum a venit;lucrurile ,extraordinare, din viaţa unui om sunt cele care se realizează, numai prin iubire!
-Cine eşti, întreabă piatra?
-Sunt..Dumnezeu şi tu…cea vorbitoare,nu eşti creaţia, mea!
De atunci ..piatra a rămas doar o piatră,care pune baza temeliilor..în tot ce construieşte sufletul uman, de-a lungul vieţii, căci fără ..tăria ei, ne-am pierde , prea uşor, în hăţişurile pe care ni le scoate viaţa, inevitabil, pe al ei drum!Jacobs_Vow_at__Bethel_1178

DE
VALY PLUGAR,31 MAI,2015

