Privesc ,în noapte, cerul plin de stele.
Te caut ,dar nu te găsesc.
Adorm cu poza ta, în braţele mele.
Şi fotografiei îi  spun, ce mult te iubesc.

Te găsesc în ale mele vise.
În toamne ,lungi, de aşteptare.
Amintiri, cât marea de întinse.
Şi tu,mereu, strălucitoare.

Cum aş putea să uit vreodată?
Ochii,ce m-au fermecat!
Surâsul tău frumoasă, fată,
Ce în fericire, m-a îmbrăcat!

O boare în răcorea dimineţii,
Un bob de rouă, pe un trandafir.
Mi le-ai lăsat pe drumul vieţii,
Într-o poză, cu chipul tău divin!

Din lumea în care îţi duc dorul,
Aud în noapte şoapta ta.
Mă cuprinde ,încet,fiorul.
Şi ce repede, îmi bate inima.

Îmi vorbesc amintiri frumoase,
Când mă sufocai cu sărutări.
Clipe unice, clipe duioase,
Din îndepărtatul, ieri!

Adormhqdefault, din poză mă priveşte,
Un înger ,cu aripe moi.
Cu dragostea mă înveleşte,
Şi în vise ,suntem doi.

Plând îngerii, că s-a deschis abisul.
Când tronul iubirii,Dumnezeu l-a luat.
Mă cheamă în nefiinţă, dar mă opreşte visul,
În care poza ta, e tot ce am mai drag!

DE
VALY PLUGAR,28 MAI,2015

