Pe drumul vieţii ,pe neprevăzute, dragostea bate de atâtea ori la poarta sufletului unui om, în care el sau ea….doar iubeşte!
Un bărbat, matur,fără familie, se îndrăgosteşte , nebuneşte, de o fată,foarte tânără, cu o diferenţă de ani, între ei, foarte mare.
Fiind colegi de muncă, s-a legat o prietenie foarte frumoasă, între ei.El o iubea, uneori, cu dragostea unui părinte, pentru fata pe care n-o avea, iar cel mai mult, ca pe o femeie.
Zbuciumul din sufletul lui, sentimentele contradictorii, îl făceau să cadă, de multe ori ,în melancolie.
Ea nu bănuia nimic…ştia că o iubeşte  ca pe  o prietenă minunată, sentimente pe care le avea şi ea.O ajuta, de câte ori putea, cu orice..iar când avea probleme, inerente ale vieţii,lacrimile ei.. îi ardeau sufletul.Era fericit că o vedea zilnic, la locul de muncă, i se rupeau bucăţi din suflet,când venea sfârşitul de săptămână.
Într-o zi, din greşeală, la o cafea…în birou, îi spune ce simte cu adevărat, pentru ea.Fata a zâmbit…părea că nu este surprinsă..poate simţea în sufletul ei că o iubeşte altfel, decât ca pe o prietenă.
-De 20 de ani,am inima moartă!PÂNĂ TE-AM CUNOSCUT PE TINE…inima îmi bătea, numai, să trăiesc, nesimţinând că se află…în corpul meu.În ziua când te-am văzut, am simţit chemarea…dragostei,am simţit că am o inimă care bate, dar numai pentru tine!Sunt fericit..că exişti, sunt fericit că ai declanşat în mine,fiori, pe care i-am crezut morţi.. pentru totdeauna!Să nu te sperie sentimentele mele, nu o să-ţi cer niciodată nimic…nu eşti obligată cu nimic….singura mea rugăminte e să ….fii fericită!seara-romantica-10_55906c098a8ec5
Faţa fetei s-a întristat şi o lacrimă, i-a curs din ochi!
A îmbrăţişat-o, cu iubire, sărutând-o, părinteşte, pe frunte;fierbinţela zilei de iulie sau tristeţea de pe chipul ei…i-au ars, sufletul!
Frumoasa lor prietenie continuă şi-n ziua de azi…deşi pentru el….e iubirea vieţii sale…apărută în prag de toamnă!

DE
VALY PLUGAR,28 MAI,2015

