Ca o eră ,milenară.
Anii repede au plecat.
Azi îşi spun adio, şcoală.
Că liceu, am terminat.

Adio luminoasă, clasă.
Cu flori albe în ferestre.
De acum nu ne mai pasă,
De harta, de pe perete.

Adio bancă în care am stat.
Şi dădeam ghionturi,plângând
La coleg, la copiat,
Ca să merg acas’ ,râzând.

Adio urât catalog.
Cu note proaste şi absenţe.
Acum te arunc în foc,
Cei ce vin, ca să înveţe!

Adio grup, gălăgios.
Adio, voi frumoase fete.
Am trăit ce-a fost frumos,
Ca haiduc, în codru verde!

Adio voi profesori, duri.
Că prea mult ne-aţi chinuit.
Aţi vrut să ne faceţi buni,
Noi mereu, însă, am chiulit!

Adio democraţie.
Ce-am trăit-o, în liceu.
Viaţa taie-n carne, vie,
Şi de acuma va fi greu.

Cum a fost, sau cum n-a fost.
Toate -n urmă le-am lăsat.
Liceul a avut rost,
Şi în suflet, a rămas.

Cei mai frumoşi ani din viaţă.
În liceu m-au mângâiat.
O eră, de timp, uitată.
Care azi ,copy-of-scan10001_4539s-a terminat.

Adio dar rămân cu tine.
În suflet, plin cu amintiri.
Cât pământul mă va ţine,
Liceule, îmi dai trăiri.

Într-o lume, tumultoasă.
Colegii, ce i-am întâlnit.
Mi-au făcut viaţa frumoasă,
Niciodată, n-am să-i uit!

DE
VALY PLUGAR,29 MAI,2015

