Îmi las gândul printre valuri.
Şi opresc timpul, visând.
Ca o salcie printre maluri,
Lovită de ploi şi vânt.

Amintiri răsar în suflet.
Le credeam de mult, uitate.
Apa mării ca un vuiet,
Duce dor ce mă străbate.

Dor nebun,dragoste de tine.
Ce mă duce în trecut.
Cât pământul mă va ţine,
Aud lacrima, curgând.

M-aş întoarce în trecut,
Destinul ,să-l pot schimba.
Să şterg tot ce m-a durut.
Să fii mângâierea mea.

Zâmbesc, cine-mi dă putere?
Când speranţa a murit.
Tu, din nemuritoare ere,
Eşti trecut, ce vreau să-l schimb.

Înger ,bucurie-si-tristete-2_bb2d9b2456bff3-cropîn rochie de mireasă.
Ce în poală îmi dansai.
Un înger din altă viaţă,
Cu iubire mă îmbrăcai.

Cad lacrimi din trecutul nostru,
Şi nu sting, focuri care ard.
Uit că nu-şi mai au rostul,
Când Dumnezeu a pus, între noi un vad!

DE
VALY PLUGAR,25 MAI,2015

.

