Ai vrea să zâmbeşti,dar inima îţi plânge.
Plină de dureri şi dezamăgiri.
O lacrimă,de a ta, în suflet îmi ajunge.
Când ai pierdut, o primăvară de iubiri.

Ţi-am sărutat ochii, înlăcrimaţi.
Plângând, cu lacrimile tale.
Mă priveau, într-un fel, ciudaţi.
Dar lacrima mea, şterge ce te doare.

Ai vrut să zbori, ai aripa frântă.
Că multe minciuni, viaţa ţi-a distrus.
Îţi sărut ochii, lacrima ce stă să curgă.
Şi te învăţ, s-o iei de la început.

Tu plângi, în suflet ai furie.
Ai crezut, în ce nu s-a meritat.
Îţi pui întrebări, numai Dumnezeu ştie,
Că iubirea,ta, nu a fost păcat.

Prea multe lacrimi, sunt vorbele tale.
Prin tăcerea,mea, ochii îţi buna-dimineata-da-mi-un-minut-sa-te-sarut-o-ntreag_9282489ee0b50d-crop sărut.
Le sorb,nu sunt lacrimi goale,
Sunt fericit, când pe mine m-au durut.

Icnind,mai laşi o lacrimă să curgă.
Apoi, mă strângi, la pieptul tău.
Mă aşteptai, sunt cel ce îţi alungă,
Lacrima, când dai de greu!

DE
VALY PLUGAR,15 MAI,2015

