Glas în inimă-mi răsună,
Care curge lin,duios.
O noapte cu lună,plină.
Glasul mamei cel frumos.

Curge un fluviu de iubire,
Ce nu seacă, niciodată,
Munţii trainici, fericire,
Pentru mine, mamă dragă.

Port în suflet sentimente.
Chipul tău, strălucitor.
Iubirea, un codru verde,
Ca şi apa de izvor.

Ani au trecut peste tine,
Mamă-n părul tău a nins.
Dar dragostea pentru mine,
Chipul ţi-a întinerit.

Iubirea ai lăsat să curgă.
Ca icoana, între sfinţi.
Cu ochi blânzi, ca la o ciută,
Mă veghezi şi mă alinţi.

De viaţa m-a dus departe.
De tine , nu am uitat.
Iţi scriu tristeţea în carte,
Te văd,rar ,şi e păcat.

Când viaţa ,grea, mă doboară.
Mă ajută sfatul tău.
Cuvânt greu, piatră de moară.
Iubirea lui, Dumnezeu.

Un cuvânt atât de simplu.
Care n-are comparare.
Şi oricât va trece timpu.
Iubire, nemuritoare.

Eşti îngerul meu păzitor,
Viaţa, mea,pe acest pământ.
Mamă-ţi spun că până mor,
Eu te port mereu în gând.

Primăverile însorite,
Să stagneze în viaţa ta.
Cât câmpiile întinse,
Tu eşti alinarea mea.

Îţi sărut mâna bătrână.
Mâna, care m-a crescut.
Fruntea calmă şi senină,
Şi chipul,atât, iubit!

Tot ce în viaţă am făcut.
Mamă, ţie îţi mulţumesc.
Niciodată n-am să uit,
De cuvântul, te iubesc!

DE
VALY PLUGAR,14 MAI,2015IMG_3304-Copy

