Flori frumoase,primăvara,
Din pământ, au răsărit.
Îi atinge inimioara.
Mângâind un suflet trist.

Pe un câmp ,mândru , de flori,
O fată se aşeza.
Îmbătată, de fiori,
Cu lacrimi, în ochi,vorbea:

-Voi vă deschideţi, petala.
Eu mă închid, în lumea mea.
Pentru mine ziua-i ,seara,
Pentru voi,frumuseţea!

Lacrima, ce nu-i la fel.
Să o duceţi , prin parfum.
Să ajungă, pân’ la el,
C-o poveste, vreau să-i spun:

-Am pus suflet în iubire,
Te-ai jucat cu dragostea.
S-a dus ,dulcea, fericire,
Şi-am rămas cu durerea.

Clipe-n gânduri, adunate.
Din dragoste, pentru tine.
Mii de flori, împrăştiate,
Cu parfum de fericire

Repede s-au ofilit,
Când dragostea ai trădat.
Prin lumina, ce-a pălit.
Rădăcina, s-a uscat.

Cuvintele mincinoase,
De pe buze, ce le-ai spus,
Vorbele ,tale, duioase,
Sufletul ,ce mi-au atins

Au rămas, mii de bucăţi,
În inima, sfâşiată.
Şi-n viaţă, ca alte dăţi,
Florile,iar, mă salvează!

Rădăcina ,îngheţată,
Din iarnă, a răsărit.
În vise şi în speranţă,
Sufletul, mi-a înverzit!

Când rupi floare după floare,
Florile se ofilesc.
Iar în viaţa, muritoare,
Pentru toate se plătesc!

Şi superbul,câmp de flori,
În petale,o îmbrăca.
Iar frumoasele surori,
Din durere, îi lua!

DE
VALY PLUGAR,22 APRILIE,2015prietenelor-mele-sa-fiti-mereu-inconjurate-de-drag_b92f0ca7f343c8

