Te chem ,dar îmi răspunde vântul,
Ce-mi adie faţa, şoptind numele tău.
O floare ce-mi cunoaşte gândul,
Îţi trimite,un dor ce este greu.

Te chem, îmi răspunde marea,
Când valuri, line, mă lovesc,
Un pescăruş, îmi simte chemarea,
Şi duce ,în zbor,cuvântul, te iubesc.

Te chem,când norii varsă lacrimi,
Lumină, e iubirea ta.
În suflet port o dragoste, cu patimi,
Şi care este ,fericirea ta.

Te chem ,primăvara îmi răspunde,
Că cireşul,iar, a înflorit.
O floare de cireş, în suflet îţi ajunge,
Şi surâsul,tău, mă face fericit.

Te chem ,prin monolog de gânduri,
Tu vii, în suflet te opreşti.
În inimă dansează,roiuri ,mari ,11156385_472605512903243_8901380793726174751_nde fluturi,
Şi primăvară-n jur, atunci când mult iubeşti.

Te chem, că dorul nu mă lasă,
Dragostea, mă arde neîncetat,
Tu vii,de viaţa mea îţi pasă,
O fericire, ce nu s-a uscat!

Un trandafir crescut în inima mea,
Cu apa dragostei, udat.
O rădăcină,adâncă, în inima ta,
Şi de iubire protejat!

DE
VALY PLUGAR,21 APRILIE,2015

