O tânără domnişoară, cu o personalitate foarte puternică,dar cu un caracter minunat,este certată de părinţi,aproape pentru nimic.După ce i se opresc lacrimile ,din ochi,spune:
-Sunt fata voastră, dar oare mă cunoaşteţi cu adevărat?M-aţi întrebat, vreodată, de gândurile mele, de aspiraţiile mele, de ceea ce vreau de la viaţă?Nu, iar faptul că nu aveţi încredere în mine, mă răneşte,cel mai tare.
-Nu-i suficient că te-am crescut bine, te-am educat bine,ţi-am dat bani ..pentru orice,acum trebuie să-ţi ascultăm şi capriciile ,de domnişoară, înfumurată,îi răspunde ,tatăl,nervos.
-Da, mi-aţi oferit de toate, dar nu mi-aţi dat ceea ce mi-am dorit.. cel mai mult:dragoste, încurajare, susţinere, în realizarea viselor şi ,mai ales, încredere.Oare ,fără acestea, poate supraveţui ,o familie?Te-ai mândrit, tată, întotdeauna cu mine că am personalitatea ta, inteligenţa ta, dar mi-ai ascultat, vreodată, gândurile ,aspiraţiile, dorinţele,?nu, ţi le-ai impus, numai, pe ale tale…iar tu mamă, te mândreşti că am sensibilitatea şi fineţea ta,dar întotdeauna m-ai repezit, când voiam să-ţi spun ceva,despre vorbe ,care rănesc!
Părinţii ,au pus capul în pământ, dându-şi seama că banii, hainele, maşinile, excursiile,nu vor înlocui, niciodată, ceea ce ce au nevoie mai mult copii… dragoste, susţinere, încurajare,în realizarea viselor şi mai ales….ÎNCREDERE!

DE
VALY PLUGAR,19 APRILIE,2015135323_ascultarea-parinti-copii

