Pe o iarbă ,înverzită.
Cu ochii privind în gol.
Un bătrân, privire tristă,
Se gândea la viitor.

-M-au albit ani de nevoi,
De griji şi doruri multe.
Casa e goală fără voi,
N-are cin’ să mă asculte.

Bătrâneţea, haină grea.
E dată de Dumnezeu.
Să vă am alăturea,
Niciodată ,tablou-calugar55555nu mi-e greu.

Dacă cerul ,lin, coboară,
Pe pământ, ca să mă ia.
Nu plângeţi, să nu vă doară,
Ştiu ce las în urma mea.

Las în urmă doar iubirea,
Cu care v-am îmbrăcat,
Viaţa voastră, fericirea,
Pentru care am luptat.

Rog cerul ,să mă mai ţină,
O zi, să vă-mbrăţişez,
Apoi din marea lumină,
Zilnic, am să vă veghez.

Scris e în  lună şi în stele,
Când plecăm de pe pământ,
Să rămână în durere,
Cei pe care i-am iubit.

Nu vreau lacrima să curgă,
Când din lume când voi pleca.
Vreau iubirea să v-ajungă,
Ce-o trimit, din lumea mea!

DE
VALY PLUGAR,19 APRILIE, 2015

