CĂRĂRI, PRIN TUNELUL TIMPULUI!

Prin tunelul timpului,am făcut cărări.
Ca să ajung la fericire.
Am lăsat în urmă, tot ce a fost ieri.
Şi sufletul mi-e plin, de dulce iubire!

Aleargă sufletul, aleargă iubirea,
Spre locuri care,aşteaptă cineva.
Îţi cântă cerul,cântă nemurirea,
Când faci paradis, din viaţa ta!

Prin mii de cuvinte, câte nu rănesc?
Când dragostea, curge mincinos!
În oaza fericirii, către care alerg,
Tu eşti, ce am, în viaţă mai frumos!

În fântâna dragostei,chipul tău desenat,
Răcoreşte, arşiţa din mine.
În diamante l-am pictat.
Şi luminează, drum spre fericire!

Pentru o clipă ,capul am întors,
Şi-am uitat de drumul meu.
Prin tunelul timpului,îmi zâmbeai frumos,
Şi-n zâmbetul tău, vedeam pe Dumnezeu!

O şansă apărută-n drum,
S-o prinzi, plângând, la timpul ei.
E şansa zilei de acum,
Şi spal-o,în parfum de flori de tei!

DE
VALY PLUGAR,15 APRILIE,2015thumb-1400x733

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑