Marea calmă şi senină,
Străluceşte printre stele.
Valurile adormiră,
Nu şi gândurile mele.

Când nu-i soare, mare-i luna.
E oglindă între ape.
Unde glasul meu suspină,
Că tu ai plecat departe.

Sus pe cer un negru nor,
Picături, mai umple marea.
Ca un pescăruş în zbor,
Inima simte chemarea!

Picături de ploaie rece,
Mânate pe tărm de vânt.
Stinge dorul,să nu plece,
În al tău suflet,arzând!

Furtuna în marea calmă,
Se iveşte din senin!
Unde glasul tău mă cheamă,
Şi mă-mbată ca un vin!

Valuri,albe, furioase,
Corabia o lovesc.
Zâmbesc amintiri frumoase,
Şi pe ele potolesc!

Glasul mării se aude ,
Şi îmi spune-ncetişor.
Că pe chipul tău cel dulce,
Arde-o lacrimă de dor!

Din spuma albă a mării,
Înveşmântată în alb.
Strălucind în raza nopţii,
Apari tu ,cu zâmbet larg!

Te privesc uimit, minune!
Când buzele îţi sărut.
Mă trezesc în altă lume,
Şi-am uitat ce m-a durut!

Tu eşi glasul mării calme,
Strălucirea norilor!
Florile mândre de dalbe,
Şi ivirea zorilor!

DE
VALY PLUGAR,31 MARTIE,2015DRAGOSTE-la_mare

