Era un bărbat foarte liniştit, poate prea liniştit pentru cei 27 de ani ai săi, respectuos şi lucrând într-un mediu în care mai mult erau femei,se simţea ca un trandafir..între flori.Respecta pe toată lumea,având un caracter foarte frumos!Cele nemăritate oftau după el,cele măritate,îl admirau!
Dar inima lui îi era dată unei colege…care nu avea nevoie de ea.Ştiau toate pe cine iubeşte el şi oricare ar fi fost fericită să fie în locul celei care-l respinsese.
S-a îndrăgostit nebuneşte de cea mai zvăpăiată colegă iar în momentul în care i-a spus că o iubeşte,EA,îi răspunde:
-Nu pot să fiu cu tine ,pentru că nu eşti idealul meu.Caut un bărbat înalt şi mai important, să aibă muschi,corp de sportiv.
O iubea foarte mult,îi aducea zilnic flori şi zilnic îi arăta ce mult o iubeşte.
-Îţi accept florile, dar să nu vii niciodată cu alte cadouri la mine, pentru că nu accept nimic;nu sunt tipul de fată care să profite de cineva…lucrurile sunt clare între noi, îi spune într-o zi când el a încercat să-i ofere un lănţişor de aur.
-Îl refuzi acum, dar am să-l ţin pentru ziua când vom fi împreună…indiferent cât te voi aştepta, într-o zi vei fi soţia mea..
-îţi iroseşti viaţa degeaba, uite câte te plac…şi tu umbli după mine, chiar dacă ştii că nu simt nimic.
El zâmbea, privindu-o cu dragoste.
Într-o zi visul fetei s-a împlinit…în clubul pe  care-l frecventa cel mai des, s-a angajat un fost sportiv,un bărbat de vreo 30 de ani, înalt şi cu corp atletic.Fata când l-a văzut, fiind foarte directă, de felul ei, îi spune:
-De când te aştept!El n-a priceput nimic, şi a zâmbit doar.Zâmbetul lui i-a provocat uragane fierbinţi fetei, în inimă şi s-a îndrăgostit de el.El a simţit că fata îl place dar nu se dădea la ea, ci se purta politicos…
Răceala lui o făcea pe fată să fie din ce în ce în ce mai îndrăgostită de el şi într-o zi la ziua unei colege, sărbătorită în club,îi spune că-l place.
-Sper că nu eşti căsătorit, aş fi cea mai ghinionistă fată din lume, pentru că visez de mult la un bărbat ca tine şi-ţi spun sincer că sunt foarte îndrăgostită de tine.
-Nu sunt căsătorit..şi eu te plac, putem fi un cuplu frumos..
S-au sărutat iar inima fetei ardea de fericire.
Ori de câte ori fata voia să iasă cu el, se eschiva inventând n motive,spunând, cel mai des, că e devreme să facă public relaţia lor
Într-o seară, în weekend o invită la un bar, mai retras..beau ceva şi într-un moment de neatenţie îi pune un drog în pahar iar fata devine euforică.Atunci el o invită la el..chipurile să vadă unde stă.Sună un prieten,care vine cu maşina şi în loc să o ducă la el acasă, o duce la prietenul lui.Datorită drogului, ea doar râdea, nu ştia pe ce lume se află.Coboară din maşină,ei deja o pipăiau..ea are un moment de luciditate, întrebându-l ce i-a pus în băutură,ei râd sarcastic şi o iau pe sus, încercând să intre pe poarta casei…dar nu apucă să facă câţiva paşi că o maşină frânează brusc lângă ei, iar furtuna se iveşte din senin…fiind bătuţi măr amândoi, iar fata luată şi dusă în maşina celui care o..salva.O duce acasă la ea, era în jur de două noaptea şi o dă pe mâna părinţilor ei, spunându-le doar că a băut prea mult.Întrebând cine este, el spune doar că este un prieten.
Duminică EA îl sună pe cel care o iubea, colegul ei.
-Tu m-ai salvat, nu am nici un dubiu…aşa drogată cum am fost..într-un moment de luciditate , ţi-am văzut faţa în maşină, când m-ai luat de la ei.Vino la mine, dacă tot ştii unde stau,că avem de vorbit, ai mei nu sunt acasă.
A mers la ea şi fata i-a cerut să-i povestească tot…-
-Te-am urmărit la fiecare întâlnire să văd dacă eşti sau nu fericită cu el…sincer, ceva nu-mi plăcea la el şi am început să-l urmăresc şi  aşa am aflat că este căsătorit şi are doi copii, iar cel mai dureros pentru soţia lui e că mereu o înşeală, multe fete plăcându-l că arată bine.Nu m-aş fi gândit niciodată cât de nemernic poate fi , punându-ţi drog în băutură,dar când am văzut maşina îndreptându-se în alt loc decât adresa ta, mi-am dat seama că are de gând să profite de tine…şi restul îl ştii.Şi-a primit porţia amândoi de la mine, dar dacă-l mai văd vreodată dându-ţi târcoale, am de gând să-l bat de nu se mai ridică niciodată, de jos..îi spune privind-o serios..
-Ar trebui să te cert că m-ai urmărit, dar dragostea ta m-a salvat din capcana întinsă de el.Stai liniştit, îi scot eu ochii dacă îl mai văd vreodată!Nu m-am gândit niciodată că mă poţi iubi aşa de mult.Azi ştiu şi eu ce înseamnă amărăciunea, când cineva nu-ţi răspunde la fel, şi mai ales, în cazul mei, când a vrut să-mi aibă doar trupul..că arăt bine!Iartă-mă pentru tot….dacă mă iubeşti aşa de mult, doar ai răbdare să-mi revin din decepţie..sunt sigură că într-o zi te voi iubi şi eu!
-Voi aştepta cât vrei.. eşti dragostea vieţiii mele, cu mine sau altul, vreau doar să fii fericită, îi spune, privind-o cu ochii cei mai îndrăgostiţi din lume!Pot să-ţi pun lănţişorul la gât, cel pe care l-ai respins?
Ea uimită…
-Îl mai ai? Nu l-ai aruncat?A trecut mai mult de un an!
Ţi-am spus că îl ţin pentru ziua când mă vei accepta în viaţa ta!Şi ziua aceasta, a venit, deşi  niciodată nu aş fi vrut să fie aşa.seara-placuta-cu-multa-iubire_3884e8bca65b94-crop
Fata a plâns…nici ea nu ştia de ce;poate impresionată de dragostea lui, poate pentru dragostea falsă a celuilalt, poate pentru că nu l-a preţuit de la bun început pe cel care o iubea cu adevărat!
El a strâns-o în braţe, a sărutat-o pe frunte, spunându-i:
-Azi e ultima dată când mai plângi de durere…de acum te voi face să plângi de fericire, pentru că fericirea ta, este viaţa mea..am să te aştept cât vrei iar dacă în timpul acesta te poţi îndrăgosti de altul, care te va face fericită, eu voi fi întotdeauna lângă tine…niciodată n-am să-ţi dores răul sau să-ţi fac rău!Ştiu doar că …TE IUBESC…DULCEA MEA AŞTEPTARE!
Cu blândeţe, cu flori, dar mai ales cu dragoste şi răbdare…inima fetei a fost cucerită!
Sunt foarte fericiţi azi ..lângă minunata fetiţă de 3 anişori, rodul dragostei lor!
Iar eu sunt fericit că am putut să vă mai spun o poveste….din tainele dragostei!

DE
VALY PLUGAR,27 MARTIE, 2015

