Copii eram, umblam prin ploaie,
Ne sărutam, prin ploaia şiroind.
Zâmbeşte o amintire,care nu se-ndoaie,
Iubirea, curge nesfârşit.

Promite-mi că-ţi aduci aminte,
De tot ce -nseamnă viaţa mea.
Promite-mi că amintirile triste,
Niciodată, nu le căuta!

Promite-mi când mă ţii de mână,
Că niciodată, drumul n-o să-mi dai.
Să străluceşti ca apa din fântână,
Sub luna, florilor de mai!

Promite-mi că nu regreţi iubirea.
Ce pentru mine, în suflet o porţi.
Promite-mi că numai fericirea,
E oceanul, în care tu înoţi!

Promite-mi când lacrima îţi curge,
Şi arde,frumoşii tăi obraji.
Oriunde -n lume te vei duce,
Eu o şterg, ieri, mâine şi azi.

Captiv, în paradisul din inima ta.
Promite-mi că cerul plin de stele.
E dragostea din inima mea,
Şi e fericirea vieţii tele.

Şi dacă vreodată viaţa m-a pierdut.
Promite-mi că ai să mă găseşti.
Şi pe şoapte purtate de vânt.
S-aud ,ce mult mă iubeşti!

DE
VALY PLUGAR,25 MARTIE,2015ploua-si-astazi-peste-noi_a602c40a7f4a20

