S-au cunoscut întâmplător, un prieten comun făcându-le cunoştinţă,fără să fie planificat nimic.Când s-au văzut pentru prima dată au simţit din plin…chimia dintre ei:s-au îndrăgostit nebuneşte şi normal ar fi fost să fie..fericiţi.
dar în calea fericirii lor stătea alta, o fată cu care el umbla de 6 luni.
Când a cunoscut-o,a plăcut-o,dar cu timpul şi-a dat seama că nu au nimic în comun şi mai rău, fetei îi plăcea să bea, chiar foarte  mult.A încercat să pună capăt relaţiei cu ea de mai multe ori, dar ea se agăţa de gâtul lui şi plângând îi spunea că se va schimba , iar mai nou, a început să-l ameninţe ,cu sinuciderea.
Pentru prima dată s-a îndrăgostit cu adevărat de cineva,care simţea la fel,dar cea cu care umbla nici n-a vrut să audă de ruperea relaţiei..
-Am să mă sinucid, dacă mă părăseşti, dar înainte de asta, am să te fac să plăteşti pentru ceea ce-mi faci, i-a zis, într-o zi.
Fata de care s-a îndrăgostit şi care-l iubea cu adevărat,i-a spus să o ia pe fosta cu duhul blândeţei, să o facă să priceapă că dragoste cu forţa, nu se poate…dar oricât a încercat,ea nu pricepea.
Cei doi îndrăgostiţi erau fericiţi, aveau o mulţime de lucruri în comun, practic erau făcuţi unul pentru altul,,,dar când se întâlneau,apărea…fosta,ca din pământ,plângând sau ameninţându-i.
Şi ameninţarea ei s-a transformat în fapte..reale.
Într-o seară,l-a aşteptat de la schimbul doi cu o gaşcă de derbedei,care l-au bătut măr.Noroc cu  gardienii,care  au auzit strigătele lui şi au chemat salvarea.
A fost internat în spital,iar acolo erau zilnic ,lângă el, amândouă.Cea care a pus să fie bătut era  atât de perversă..încât se ruga pentru sănătatea lui, încurajându-l că îl va ajuta să-i prindă, pe cei care i-au făcut rău.
Jocul ei pervers,obsesia ei pentru el, a fost descoperită de cea care-l iubea cu adevărat,care cu calm, cu blândeţe încerca să o facă pe cealaltă, să le lase vieţile în pace.
Cea care-l iubea, avea un prieten din colilărie, poliţist.L-a căutat şi i-a spus toată povestea şi l-a rugat să-l protejeze.
Fosta, vâzând că el se face bine, deja pregătea alt atac…
După ce a început munca, într-o seară, tot la schimbul doi,apar derbedeii să-l ia la bătaie, dar din senin se abate urgia asupra lor…poliţistul, prietenul fetei, a răsărit din pământ şi l-a protejat.Unul dintre agresori a fost prins şi aşa  intuiţia celei care-l iubea, s-a adeverit:cel prins a mărturisit că a fost pus de fosta.
Poliţistului nu i-a fost greu să afle şi celelalte nume.Totul se întâmpla neoficial,,au căutat-o acasă şi pusă în faţa probelor, a recunoscut tot.Atunci fata l-a rugat pe prietenul ei poliţistul, să-i lase pe toţi în pace, ca şi cum nu s-ar fi întâmplat nimic, doar să dispară din viaţa lor.
-Îmi pare rău doar că te-am plăcut odată;tu nu mă iubeşti, ai o obsesie faă de mine şi aceasta nu reprezintă dragostea..nu vreau să te mai văd  niciodată,lasă-ne să fim fericiţi, aceiaşi fericire dorindu-ţi şi ţie, dar dacă vreodată ne mai faci rău,vei plăti în faţa legii pentru tot, pentru că nu te voi mai ierta..azi mă simt şi eu vinovat pentru că n-am fost hotărât atunci când am pus punct, pentru prima dată, relaţiei noastre!
A dispărut din viaţa lor şi nimeni nu a mai văzut-o, niciodată…neştiind nimeni, nimic de ea.
Cei doi s-au căsătorit şi sunt fericiţi azi, având un băiat destul de mare, care este lumina ochilor lor.
Într-o zi soţul îi zice:
-Atunci , când am fost în spital, m-ai surprins cu intuiţia ta…cum ţi-ai dat seama că  ea a pus bătăuşii pe mine?
-O femeie care iubeşte cu adevărat, plânge cu lacrimi amare când vede bărbatul iubit o-noapte-frumoasa-va-doresc_eb64c2b4f865a0pe patul unui spital…ea te încuraja, dar n-am văzut o lacrimă în ochii ei,.iar încurajarea ei, am simţit-o mai mult satisfacţie, decât sinceritate…noi femeile, când iubim, avem o intuiţie specială,când e vorba de bărbatul iubit!
El a strâns-o cu dragoste în braţe, spunându-i:
-Şi eu am plâns, dar n-am vrut să mă vezi tu…am plâns pentru că nehotărârea mea, ţi-a adus ţie lacrimi, chiar dacă pentru o perioadă scurtă de timp!Te iubesc şi toată viaţa mea, îţi voi aduce numai lacrimi de fericire!

DE
VALY PLUGAR,20 MARTIE,2015

