Zâmbesc amintirile mele.
Cu chipul tău în braţe aşezat.
Timpul a şters toate distanţele,
Şi zâmbetrul tău, în suflet mi-a rămas.

De am iubit cândva când inima era moartă,
De vină a fost doar surâsul tău.
Pe un câmp de flori în noaptea înstelată,
Tu intrai râzând, în sufletul meu!

Zâmbesc amintiri în roua dimineţii,
Picături de iubire din dragostea ta.
Paşii îmi aleargă înapoi visele,
Şi plină de tine, este viaţa mea!

Surâs din soare şi din stele,
Simţeam ,când mă strângeai la sânul tău.
Îmi zâmbesc amintirile mele,
Când în tine, vedeam pe Dumnezeu!

Ce uşor m-ai făcut să-ţi spun că te iubesc,
Pierdut în oceanul ochilor căprui.
Zâmbesc amintiri pe drumul ce păşesc.
Şi aud în noapte vorbe ce le spui.

Pe sub piele mi-ai întrat, iubindu-mă-n tăcere.
Eu îndrăgostit,ca vântul te sorbeam.
Azi îmi vorbesc amintirile mele,
Când pe ringul de dans, amândoi valsam!

Din lanţul nostru de iubire,
O verigă într-o zi s-a rupt.
Dar amintiri  10994159_792975574116689_1859435079426077574_nzâmbesc cu fericire.
C-ai fost şi eşti, tot ce-n viaţă am vrut!

DE
VALY PLUGAR,15 MARTIE,2015

