NUMAI MAMA!

Mamă azi e ziua ta,
E ziua de 8 martie.
Vreau să-ţi spun şi eu ceva.
Că dorul te arde.

Mamă-n braţe m-ai ţinut,
Şi la sân m-ai alăptat.
Azi o floare îţi trimit,
Şi mâna ţi-am sărutat.

M-ai păzit ca pe -o comoară,
Multe nopţi nu ai dormit.
Azi trimit să nu te doară,
Zâmbetul meu fericit.

Atunci când mă îmbolnăveam,
Cu răbdare mă îngrijeai.
Câte nopţi mamă treceau,
Nopţi în care nu dormeai.

Din dragostea ta de mamă,
Cu viaţa tu te-ai luptat.
Trec anii şi îmi dau seama,
Dorul , chipul ţi-a brăzdat.

Mulţumesc că m-ai crescut,
Mulţumesc de grija ta.
Niciodată n-am să uit,
De tine măicuţa mea.

M-ai învăţat să iubesc,
Oamenii din viaţa mea,
M-ai învăţat să respect,
Iubirea şi dragostea.

Din zâmbet azi fac o floare,
Şi-o trimit pe aripi de vânt.
Să-ţi aducă-n suflet soare,
Toată viaţa ,pe pământ.

Tot ce astăzi sunt în viaţă,
Mamă, ţie îţi mulţumesc.
Din copilul mic din braţă,
Ai făcut un om onest.

Pentru toate ce-ai făcut,
Mulţumesc măicuţa mea.
Îţi sărut părul cărunt,
Şi-ţi şterg din ochi, lacrima!

DE
VALY PLUGAR,8 MARTIE,2015mary19-2

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑