Iubire, de unde-ai apărut?
Să-mi dai viaţa peste cap.
Să imi iei ce m-a durut
Când durerea n-are leac!

-Eu sunt flori de primăvară,
Ce răsar în sufletul tău.
Şoapta mării într-o seară,
Trimisă de Dumnezeu!

Iubire, de ce îmi zâmbeşti?
Şi fluturi zbor în vale!
Cu ochi duioşi tu mă priveşti,
Şi flori răsar în cale!

-Sunt picătura divină,
Stea căzând din ceru-nalt.
Îţi prind inima în mână,
Niciodată, să nu cazi.

Iubire, de ce chemarea ta o simt?
În valea, plină de mister!
Şi foc în inimă aprind,
În vise ce nu pier!

-Eu sunt flori de liliac,
Înflorite-n miezul iernii.
Roua dimineţii-n prag.,
Mă numesc farmecul vieţii!

Am venit în lumea ta,
Pe cântecul de chitară.
Şă-ţi aduc dragostea mea,
Raza lunii într-o seară!

Crângul verde legănat,
De bătaia vântului.
Fericit îţi este dat,
Prin puterea gândului!

Marea calmă, mereu lină,
Pescăruşii ,albi în zbor.
In iubire să îţi ţină,
Sufletul nemuritor!

DE
VALY PLUGAR,5 MARTIE. 2015love-si-iubire-pentru-momente-fericite_3847a420e73e29

