VIAŢA E O FLOARE

Trece timpul se tot duce.
Sunt în viaţă călător.
Oare mâine ce aduce
Când privesc în viitor?

Călător pe drum de seară.
Flori în urmă am lăsat.
Anii care iute zboară,
Ce multe m-au învăţat!

Când mă apucă un dor,
Nu privesc în urma mea.
Sună goarna în viitor,
Speranţa e cât marea.

Amintirile frumoase,
În inimă le-am îngropat.
Într-o salbă de mătase.
Că aşa-i în viaţă dat.

Am simţit omul aproape,
Chip de riduri, prea brăzdat.
Marea îmi spunea în şoapte
Iubirea l-a vindecat!

Călător cu al meu destin,
Urmez calea ce mi-o fac.
De e miere sau pelin,
În durere să nu zac.

Rătăcind pe drumul lung,
M-am întâlnit cu ursita.
Greu mi-a fost la tin’ s-ajung,
Am uitat să trăiesc clipa.

Dacă o lacrimă mă doare,
Cu blândeţe tu o ştergi,
Viaţa noastră e o floare,
Şi un final de poveşti.

DE
VALY PLUGAR,27 FEBRUARIE,2015o-zi-cu-un-zambet-este-o-zi-buna_2784d45415dda0-crop

