Români,împrăştiaţi peste tot în lume!
Români,din orice colţ de ţară!
Suflete , în faţa unui calculator sau telefon!
Nu ne-am văzut niciodată dar ne leagă multe!Ne leagă, dureri , bucurii,ţeluri de viaţa, schimb de iei, dragostea şi fericirea, dar mai ales…sufletul pe care-l dorim toţi ,plin de pace şi lumină!
Eu îţi aduc un zâmbet pe faţă, tu-mi dai o alinare!
Eu îţi transmit ceva printr-un vers, scris cu sufletul,tu-mi dai lacrimi de emoţii, pentru acele cuvinte, care te-au impresionat!
Eu te încurajez că viaţa merge mai departe, tu -mi spui să fiu fericit!
Eu îţi şterg o lacrimă de pe faţă, tu îmi iai din durere!
Suntem oameni, necunoscuţi ,dar legaţi prin amalgamul de trăiri ale vieţii!
Să rămâneţi mereu cu sufletul frumos, curat, liniştit iar Dumnezeu să vă ajute întotdeauna!
Ziua de azi să vă aducă numai bucurii, iar parfumul trandafirilor…..fără spini,să vă îmbrace inima ..în flori de primăvară!
Cu respect şi consideraţie,Valy Plugardragoste-si-fericire-2_50adc55f8b3835

