O fată,concediată pe nedrept intră într-un bar să-şi înCum-sa-atragi-mai-multa-dragoste-in-viata-ta--in-noul-an--5-trucuri-care-te-vor-ajuta-sa-ti-gasesti-sufletul-pereche-ece necazul în băutură.
Un bărbat,client obişnuit al barului, pentru relaxare după o zi de muncă, o vede şi se îndrăgosteşte, la prima vedere, de ea.
-Eşti cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o ,vreodată, îi spune, privind-o ..pierdut în ochii ei.
-La toate le spui aşa,întreabă fata?
-Nu ,numai celor care-mi plac.
-Şi eu..a câta sunt pe listă?
-Prima, pentru că eşti prima fată de care m-am îndrăgostit ,cu adevărat!
Fata a observat că el îi studia mâinile, să vadă dacă are inel, pe deget.
-Stai liniştit, sunt singură….iar în momentul acesta aveam nevoie de asemenea cuvinte frumoase,pentru că viaţa mi-a fost dată peste cap!
A ascultat-o aflându-i necazurile..iar mai târziu a condus-o,acasă.
-Am să vin să te văd mâine,cine ştie ce ne pregăteşte destinul!
Ea ..doar a zâmbit!
A doua zi se prezintă un curier la ea, dându-i o adresă unde se făceau angajări.
Se angajează,iar în prima zi de muncă îl cunoaşte şi pe patron:era bărbatul din bar, de care era dezamăgită că nu am mai căutat-o, aşa cum i-a spus în seara când a condus-o,acasă!
Prea surprinsă ca să mai poată scoate o vorbă….doar îl privea, la care el îi spune:
-Ţi-am spus că eşti prima fată de care m-am îndrăgostit, cu adevărat;indiferent dacă simţi sau nu ceva pentru mine, nu puteam trece nepăsător…pe lângă dragostea vieţii mele!
-Nu renunţi niciodată,când îţi pui ceva în cap,aşa-i?îl întreabă, zâmbind.
-Niciodată, pentru că pentru mine viaţa este o provocare..iar provocarea cea mai mare,azi, este să te fac să mă iubeşti ,iar într-o zi să fii soţia mea!
Cunoscându-i caracterul minunat,dar ,mai ales, simţându-i dragoste , în fiecare zi…fata s-a îndrăgostit şi ea ..iar din dragostea lor superbă,au răsărit doi boboci de …ghiocei!

DE
VALY PLUGAR,24 FEBRUARIE, 2015

