Când soarta crudă , nemiloasă.
M-a lăsat în durere şi oftat.
Privesc poza ta şi văd viaţa frumoasă,
Chiar dacă-n râu de lacrimi m-a scăldat.

Un minut de iubire atâta mai cerşesc.
Un ultim sărut, pe buzele reci.
O îmbrăţişare, ce mult mi-o doresc,
Şi din inima mea,apoi te las să pleci.

O viaţă într-o amintire,
Rătăcită în inima mea.
Acea poveste de iubire,
Fără un final, scris plângând de ea.

Dacă luna şi soarele se vor întâlni vreodată,
Atunci poţi crede că eu te-am uitat.
Azi cer un minut din blestemata soartă,
Din lacrima ce cade,de când ai plecat.

Ai luat cu tine nopţile fierbinţi,
Îmbrăţişaţi de miile de stele.
Ochii strălucind ca nişte licurici.
Şi azi rămaşi, numai în durere.

Vino,sărutul tău încă mă arde.
În pat, locul tău e gol.
Pe masă, o poză de-a ta zace,
Iar eu fără tine, mă simt pierdut de dor!

DE
VALY PLUGAR,19 FEBRUARIE ,2015636x460_140277556311d9b599

