Un băiat se îndrăgosteşte de o fată, dar ea nu simţea la fel şi-i respinge sentimentele.Printr-o conjuctură a vieţii erau nevoiţi să se vadă zilnic iar el, deşi respins, nu se putea stăpâni să nu-i arate zilnic cât de importantă este pentru el.
Orice necaz pe care-l avea Ea,pentru EL..era durere şi făcea tot timpul orice ca să-i şteargă lacrimile.toată lumea îi spunea că-i prost, că nu poţi să iubeşti pe cineva care nu dă doi bani pe tine, dar nimic nu-l făcea să-şi schimbe sentimentele.
Într-o zi fata impresionată de dragostea lui îl întreabă cât are de gând să mai zacă în durere, cât mai are de gând să-i poarte dragostea.
-Viaţa ne-a pus în situaţia de a a fi în acelaşi loc amândoi,dar azi pot să-ţi dau dau drumul de tot de lângă mine…pentru că  azi e ultima zi când imi expiră pedeapsa şi pot pleca unde vreau.
-Am trecut graniţa clandestin amândoi şi am fost prinşi , în loc de închisoare am fost condamnaţi la munci necalificate într-un loc care nu are nici o legătură cu pregătirea noastră dar eu singurul lucru pe care l-am făcut toată viaţa a fost să învăţ să te iubesc- (era în timpul lui Ceauşescu) -şi să-ţi şterg lacrimile când plângi…când se va termina?
-dacă munţii se vor prăbuşi vreos560x316_cuplu_fericitdată, şi să nu mai aibă piscuri..
-marea va seca ,şă i se vada fundul..
-deşertul se va transforma, peste tot, în oaze de verdeaţă.
Când toate aceste vor fi adevărate, atunci dragostea mea pentru tine va muri.
-Până acum ţi-ai câştigat dreptul de a fi fi ..fratele meu, pentru că sunt conştientă că ţi-ar fi teribil de greu să dispar subit din viaţa ta.
A fost fratele ei mai puţin de un an de zile ..pentru că fata , într-o dimineaţa, trezându-se..şi negăsindu-l nicăieri prin curte,s-a speriat aşa de tare…gândindu-se că a fost ridicat de securitate încât a leşinat.Când s-a trezit …era întinsă pe pat,iar el cu un superb trandafir roşu..îi mângâia fata, privind-o  zâmbind.
Fata s-a aruncat de gâtul lui, şi printre lacrimi îi spune:
-Să nu mai îm faci niciodată aşa ceva…că fără tine, mor.A fost nevoie să mă gândesc la ceva rău, ca să-mi dau seama că te iubesc şi că te port în sufletul meu.Sunt fericită că nu ai plecat atunci când te-am alungat!
Chipul lui radia de fericire şi nu ştia dacă săruta trandafirul sau buzele ei aveau acelaşi gust!
Deşi anii au trecut peste ei….având copii de anii pe care i-au avut ei atunci, se iubesc şi se înţeleg minunat şi în ziua de azi!

DE
VALY PLUGAR,15 FEBRUARIE 2015

