Mă priveşti zâmbind, că sunt diferit.
Te privesc râzând,că exişti sunt fericit.
Vocea ta îmbrăţişează literele din numele meu,
Eu îmbrăţişez universul, să nu-ţi fie greu!

Surâsul tău potoleşte din interior furtuna.
Prin zâmbetul tău viaţa mi-aicand-ne-uitam-la-cer-ne-uitam-la-iubire-si-cand-do_891eabc92a3777 salvat.
De sus mă îmbrăţişează luna,
Şi-n marea iubirii,iubito iar mă scald.

Cu tine viaţa mi-e uşoară,
De stau întins,simt de parcă zbor.
Niciodată n-am să las iubirea ca să moară,
Aruncând cu vorbe, care sună gol.

M-ai făcut să cred în fericire.
Când mi-ai prins inima, în mâna ta.
Pot respira numai prin tine,
Că tu îmi eşti zilnic, melodia mea.

Anotimpuri petrecute împreună,
Şterg obstacole, dureri,
Tu iubito, candoare şi lumină,
Fericirea de azi,tristeţile de ieri!

DE
VALY PLUGAR,13 FEBRUARIE 2015

