Te cunoşteam de mult dar nu te-am văzut.
Până n-am simţit parfumul tău în inima mea.
Şi licurici de lumină în ochii mei privind,
Adânc, misterios în inima ta.

Sunt un foc ce roua îl stinge,
În a dimineţii răsărit.
O lacrimă a cerului ce plânge,
Şi cu iubire m-a stropit.

Ochii tăi iubirea îmi şoptesc.
Când gura nu spune un cuvânt.
Eu pierdut mă cuibăresc,
În inima ta, ca un ultim gând.

De o lacrimă nevoie am avut,
Printre amintiri,ca să mă pierd.
O salcie,mângâiată de un vânt,
Şi-n dragoste din nou ca să mai cred.

Am căutat ce am avut odată,
O privire în care să renasc.
Parfumul tău, frumoasă fată,
În simţuri, cel mai frumos leac.

Ascult timpul cum vine şi se duce,
Parfumul tău iarăşi mprietenelor-mele-sa-fiti-mereu-inconjurate-de-drag_b92f0ca7f343c8a îmbătat.
În mii de petale,o lacrimă se scurge,
Tu regină a nopţii, eu rege încoronat!

DE
VALY PLUGAR,5 FEBRUARIE,2015

