Să nu spui nimănui de primul meu sărut,
De prima noapte de iubire,
Când în braţe te-am ţinut,
Şi lacrimi ,curgeau de fericire!
Să nu spui cât m-a durut,
Până te alintai, în braţe la mine.

S-a luminat cerul, noaptea a trecut.
Tu ai rămas în gândurile mele.
Cum voi putea vreodată ca să uit?
Când eşti iubirea vieţii mele!
Tu cea venită în amurg,
O stea, răsărită dintre stele!

Să nu spui nimănui că cerul e senin.
Când dragostea curge-n, ploaie de iubire.
Îmbătat de chipul tău,mai tare ca de vin,
Ţi-aud inima cum bate, frumoasă trăire.
În zâmbet, cu ochii care ţin,
Marea albastră, în suflet la mine!

Să nu spui nimănui când dorul mă ajunge.
Ce zboară pe aripi de vânt.
În valea unde lin izvorul curge.
Unde, pe un pat de flori, tu m-aştepţi zâmbind.
Să îmi stingi focul,care arde- n buze,
Cu ale tale calde, cu ochii arzând!

Ce frumos mi-ai scos din durere.
Când dragostea ta, în suflet a ajuns.
Să nu spui nimănui,că ea îmi dă putere.
Când în mrejele ei,visul mi l-a prins.
De atunci, uscate-s lacrimele mele,
Şi tu îmi eşti singurul meu vis.

Mereu împreună şi când distanţa-i mare.
Să nu spui nimănui că mi-e dor de tine.
Te vei întoarce în răsărit de soare,
Să te cuibăreşti, din nou, în braţe la mine!
Căci întotdeauna,din îndepărtata zare,
O să vii acasă,că e cel mai bine!

DE
VALY PLUGAR, 1 FEBRUARIE 20159OPzKAVf2D4nBFz5rauLVCFYd-w1QGGqZKEvLusXtKOX0QqmTbmImA==

