Călător pe-al vieţii drum,
Doamne sunt copilul tău.
Tu mă înveţi ce este bun,
Şi mult mă fereşti de rău.

Mă îmbraci doar cu lumina.
Sfântă, din toiagul tău.
Când pe cer apare luna,
Răsar stelele mereu.

Răsărite-n miez de noapte,
Pământul, frumos cuprind.
Nu vorbesc, dar aud şoapte,
De iubire,lin curgând.

TU Doamne cu strălucire,
Pşii vieţii ne îndrumi.
Ne arăţi mereu iubire,
Dai putere celor buni.

Lacrimile de pe faţă,
Cu blândeţe ni le ştergi.
Iar pe firul cel de aţă,
Tu mereu îl întăreşti!

De-am ajuns această zi,
Doamne , ţie-ţi mulţumesc.
O poveste cum o fi,energie_divina
Ţine-o Doamne, c-o doresc.

Ne iartă Doamne iubirea,
Ce prin ură o dăruim.
Dă-ne doamne fericirea,
Şi o viaţă fără spin.

Mă închin în faţa ta.
Cu sufletul de muritor.
Tu eşti mângâierea mea,
Viaţa-ntreagă,până mor!

DE
VALY PLUGAR,1 FEBRUARIE 2015

