-Am auzit că tu eşti vedeta în această secţie…aşa de grozav, eşti?întreabă o fată,angajată nouă,după terminarea facultăţii într-o firmă,predominată de bărbaţi.
-Nu sunt vedetă, sunt un om care respectă munca şi colegii din jur…şi mai ales,femeile,spune el, privind-o,galeş.Privirea lui,stăruitoare asupra ei a făcut-o să uite de orice replică iar la un moment dat se întreba de ce inima-i bate mai repede,decât de obicei.
-Pentru că ai doar câteva zile de când ai venit la noi, nu vrei să ieşim după program la o plimbare,să-ţi descriu fiecare colegă de birou,ca să ştii cu cine stai de vorbă?
Fata a acceptat bucuroasă,cu gândul de-al cunoaşte pe el, nu cum sunt colegele de birou.
Într-o ambianţă plăcută,într-un restaurant au petrecut câteva ore superbe în care …se sorbeau din ochi,dar vorbeau despre cu totul altceva.Când să-ţi ia rămas bun,de noapte bună, el a vrut să o conducă acasă, dar ea a refuzat şi atunci el a sărutat-o pe obraz, ea a vrut să-i întoarcă sărutul,dar el fulgerător, i-a întins gura şi sărutul ei a fost pe …buzele lui.Jenată şi fâstâcită a plecat ca din puşcă,el privind în urma ei râzând.
A doua zi ,la muncă, întrebându-l de ce a făcut-o să-l sărute pe gură,el îi spune că-i place de ea.
-Am impresia că ţie dacă-ţi place de cineva,ceea ce vrei să obţii de la acea persoană,îţi place să obţii cu forţa…oare nu-i mai uşor să încerci să obţii prin iubire?
-Ai uitat –că eu sunt vedeta?,îi răspunde râzând.
Fata s-a supărat foarte tare pe el şi deşi se plăceau amândoi, ea se purta foarte rece cu el.Deja alţi colegi au început să o curteze iar el murea de gelozie.La vreo lună după aceste întâmplări o învită la plimbare,ea acceptă şi acolo…surpriză:ea vine însoţită de alt bărbat,privindu-l ironic,dar cu inima bătându-i,mai să-i iasă din piept.Văzând-o cu altul,simţea că moare încet şi într-o criză de gelozie, îi trage o palmă,spunându-i:
-Ceea ce faci tu…e joc murdar..iar eu n-am greşit cu nimic,doar că te-am făcut să mă săruţi pe gură.Bărbatul cu care era fata a încercat să-l lovească,dar ea l-a oprit..şi .deşi a lovit-o,în suflet zâmbea.
Privindu-l foarte rece,îi spune:
-E prima palmă pe care am luat-o în viaţa mea, deşi am 25 de ani…dar pentru palma aceasta vei plânge cu lacrimi amare,pentru că îmi dau seama că mă placi,dar uiţi că nu sunt propietatea nimănui,iar drumurile noastre se despart,începând de azi.
Si-a găsit alt loc de muncă, rupând legăturile cu foştii colegi.
Se gândea zilnic la ea,o suna,dar ea nici nu-i răspundea, nici nu-şi schimba numărul de telefon,apelurile lui o făceau să zâmbească.Uneori îl lăsa să vorbească,ea doar ascultând.
Jocul acesta a durat aproape un an, în care nu s-au văzut,niciodată.
Înt-o zi,urcând grăbit într-un tramvai…o vede pe ea,aşezată pe un scaun ,râzând cu bărbatul cu care a venit  la ultima întâlnire.Picioarele i s-au înmuiat dintr-o dată, iar emoţiile îl sufocau.Mii de întrebări îi răscoleau sufletul,întrebându-se dacă e căsătorită sau nu, sau  dacă stă cu acel bărbat.
Încercând să-şi frângă emoţiile se apropie de ei…iar ea rămâne stană de piatră când îl vede,dar atât de fericită încât sufletul îi zbura o dată cu norii;dacă nu ar fi stat pe scaun ,ar fi căzut din picioare.
Se salută, dar rece şi la întrebarea dacă-i căsătorită,îi spune că s-a mutat cu bărbatul care era cu ea.
-Noi avem o discuţie de terminat,aşa că vino pe la noi,doar am fost colegi, iar pentru palma aceea te-am iertat de mult.
După câteva zile de gândire, de chin, se hotărăşte să le facă o vizită..iar când sună la uşă, îi deschide o doamnă,care-i spune că este mama ei.
-Încântat de cunoştinţă,dar aţi venit în vizită ca şi mine, nu?Ei mi-au spus că stau…singuri!
-Care ei?Băiatul şi fata mea?nu stau singuri, stau cu noi…din moment ce nu sunt căsătoriţi, nici unul..Uimit, nu are tip să-şi revină că apar ei doi,râzând în hohote,iar fata, cu ochii plini de lacrimi de atâta râs,îi spune:
-Fă cunoştinţă cu fratele meu,bărbatul cu care am venit atunci la întâlnire şi din cauza lui am luat o palmă!
El se holba când la unul când la altul….neputând crede aşa ceva, iar în suflet roiuri de fluturi sorbeau nectarul florilor de mai.
-M-ai lăsat să-ţi dau o palmă, numai ca să-mi testezi dragostea…şi mai mult…m-ai lăsat să sufăr un an.ce fel de fată eşti?
-Sunt  o fată care  te-a plăcut încă de la început,dar cu vedetele întotdeauna trebuie să fii atent;n-am vrut să-mi frângi inima şi apoi să mă părăseşti…şi eu am suferit că nu te vedeam şi că te-am minţit,dar faptul că m-ai sunat aproape zilnic,îmi arăta dragostea ta!Cât de mult mă iubeşti?Până am să mor?întreabă ea, privindu-l cu cea mai curată dragoste din lume.
-Nu, până am să mor eu,răspunde el, strângând-o pătimaş în braţe iar când buzele li s-au unit într-un sărut lung,pasional..corpul ei tremura ca a unei vrăbiuţe,zgribulite de frig,dar al fetei cuprins de focul dragostei curate, mistuitoare…care o scălda în oceane de fericire!

DE
VALY PLUGAR,29 IANUARIE,201535031_15_1333449736

