Mi-e dor de zilele-n care oamenii râdeau mai mult!Mi-e dor de zile-n care râsul tău pentru mine, era soare şi cer!Mi-e dor de zile-n care prieteniile se legau mult mai uşor, şi nu erau din interes!Mi-e dor de ziua-n care tu ai devenit prietena mea cea mai bună, dar acum fiind atât de departe…doruri mă cuprind!Mi-e dor de oamenii care se privesc în ochi atunci când îşi vorbesc, nu peziş…..sinceritate dezarmantă!Mi-e dor de frumoşii tăi ochi, care atunci când mă priveau jucăuşi, mă pierdeam aşa de mult în ei încât nu am reuşit să mă regăsesc nici în ziua de azi!Mi-e dor de oamenii care emanau căldură sufletească prin toţi porii, indiferent de statut şi averi!Mi-e dor de căldura sufletului tău, care revărsată asupra mea îmi făcea sufletul să ardă….de fericire!!Mi-e dor de oamenii simpli, modeşti dar atât de minunaţi,care , azi, sunt tot mai puţini!Mi-e dor de modestia ta,în care mi-ai spus simplu că sunt un om bun, pentru tine!Mi-e dor de toate, mi-e dor de toţi!De multe ori îmi este şi mai dor de oameni pe care nu-i cunosc!
Să aveţi o plină de frumuseţe, in care ,dorurile care vă cuprind inima,să fie reciproce!Pace şi sublim, înţelepciune şi nobleţe…pe drumul zilnic al vieţii!
Cu respect şi consideraţie,Valy Plugarmulta-dragoste-si-fericire-in-ziua-de-dragobete_89d179b1f34fa4

