O lacrimă în suflet îmi cade.
Adusă de o pală de vânt.
Tu prietene,oricând îmi eşti aproape.
Şi puternic de mână mă strângi.

Nu te-am chemat dar ai venit,
Norii ducând rănile mele.
În poarta ta au poposit.
Şi te-au plouat, în suflet cu ele.

Un diamant răsărit în soare,
Este prietenia, pe acest pământ.
În noapte, un parfum de floare,
Şi două suflete,dansând  pe acelaşi ritm.

Un prieten când ai lângă tine.
Eşti liber ca să fii doar tu.
Nu-i pasă de vorbele din lume,
Şi mâna,puternic,ţi-o ţinu.

Iubirea şi prietenia în suflet se-mpletesc.
Un gând, lăsat de Dumnezeu.
În floarea prieteniei,frumos mă regăsesc,
Şi doar ele, m-ajută la greu!

Două sufleteo-frumusete-rara-de-porumbei_96908d23ab4b85 nebune,
Ce de nimic nu le pasă.
Înfruntă întreaga lume,
Şi servesc aceiaşi masă.

Chiar de anii au trecut,
Noi prieteni am rămas,
Tot ce-n viaţă ne-a durut.
Fără lacrimi le-am tratat!

DE
VALY PLUGAR,26 IANUARIE-2015

