E ianuarie, ninge mărunt.
A mai trecut un an, în frumos sperând.
Poveşti şi clipe de neuitat,
Pe toate-n urmă le-am lăsat.

Un film în care iar mă regăsesc,
Lângă tine, cea pe care o iubesc.
Spun multe vorbe fără rost,
Dar eşti tot ce am frumos.

Mi-am amintit azi de trecut.
Doamne, prin multe am trecut.
Cu tine,ce mâna mi-ai prins,
Amândoi, pe toate le-am învins!

Să spui fericire, ce frumos răsună,
Vocea ei, pe coardele de strună.
Ninge-n ianuarie cu mărunţii fulgi,
Şi-n sufletul meu, iarăşi tu ajungi!

A dispărut în zare,din ochi lacrima.
Zâmbetul pe faţă, e dragostea ta.
Viaţa e un carusel de culori,
Tu o candoare, un parfum de flori!

Ninge-n ianuarie, la noi mă gândesc,
Pe dansul lor magic, frumos te regăsesc.
Ce e frumos, în lume nu dispare,
Că dragostea ce-ţi port, e nemuritoare!

Îţi sărut buzele calde,trupu în braţe îţi strâng.
S-a oprit lacrima, din vechiul tău plâns.
Împreună peste tot am fost,
Şi-am trecut ,prin apă şi prin foc.

Ninge-n ianuarie, cu fulgi de iubire.
În dansul lor, plutesc cu fericire.
Un dans cu stele de argint,
Iar tu printre4hd3a ele, mă priveşti zâmbind!

DE
VALY PLUGAR,22 IANUARIE 2015

